PAPERS

Friday, February 18, 2011

a letter for my bffs

Dear Jinnah and ide,
                Peace be with you…
                Dahil sa poor na buken, waig na pagka-gift na ma-give sa inyoha. Pero remember tong movie n GINA-CHIKA NAKO SA INYOHA?  Wala pajud siya nahuman but honestly wala nako gina-work out. Pero siyempre ako jud to humanon para naa ko ma-gift sa inyo na maglast jud forever kung inyo jud tarungon ug handle. Kay I do believe na very much nicer pa gang gift na gihatag kay pinaghirapan.. oh diba?hehe
                [JINNAH] kabalo naman jud ka sa truth nuh? Kanang mfeel naku usahay? Kay gisultian naman tika, naging honest nako sa imo. Pero maskin ato to la juy nagchange. Im still your sis! I will always be your best buddy… yung mga napansin mo lately, honestly la nako na gina-tuyo kung mfeel nimo cold ako pagtreat or pagreply sa mga texts nimo. 1st, hirap magtype ug fast sac p ky hina ang catch up. 2nd, wala nako budget para always magpa load. And 3rd, those days na naa ko sa SASA, baby sit ko ato and doing household chores. So cant reply your messages URA-URADA. Lastly, ayaw pud ug  katingala kung ma- ana napod ko karon na diri nako hillside, BAJADA kay same reasons japon pero walaa lang ang baby sit and idungag ang hina signal inside here sa house. So mag sorry nalang ko daan (though wala gud ko sala..hehe)…  isa pa pla, don’t always think na pag maglalis ta sa phone o sa personal, naga pangluod ko sayun (for example sa mga reply nako: “ok, kaw gud.”, “ah ok, chox.” Or “kaw bahala”. Or gina-drop nako call.) sis, natural way na nako na nga reply. Kung luoran ko before, before pa to. Nagchange nako. Sabi mo nga murag nag matured nako. Maybe slight. Bsta don’t think na naga pangluod ko, mailhan raman na kung mangluod ko kung mkatell ko nga “ana man jud ka, cge oi. BYE!” basta naa exclamation marks..mao na mailhan..hehe and by the way, request naman oh. Wag lagi mag init ang ulo o magalit o mainis. Making ka muna sa side ng iba and then if you already understand please consider it. Wag ka lagi mag-isip agad, o mag conclude agad ng negative vibes o parang na-fail ka ng tao (like: “sis cant make it up to you at 11 kasi ganito ganyan, maybe 1 or 2pm nlng please?” and “wala pa ko ka-ready..”) tapos dami mo na reaction di mo man lang muna itaNONG kung bakit. Just a word WHY lang and no more words pa na murag naga-yawyaw naka. Alright? Please lang para dili ta sige mag away o lalis. Im not like before na.. medyo kind nako karon and gina pilit nako nga dili dali masuko. Unta ikaw pod. And sa mga help…thank you so much.. na-appreciate nako tanan.. swear!
                [IDE] dear, you’re the coolest gal sa atong tulo. Kaw ang kind and taas ang patience. Mao na ang gusto nako sa imoha. Ang dili nako ganahan kay ang dili nimo mi mapagbigayan kahit 1 day or halfday ni Jinnah. I know may gina-asikaso ka pero kahit saglit lang unta. Maybe may time/s na naga-lie ka sa amoa (I dunno pero GOD knows) unta magtell ka ug tinuod. Para ano pa nga friend mi nimo ni Jinnah. Pwede man pud namo i-sekreto diba? Tsaka don’t think na dili nako ma-understand mga bagay bagay (like: having a baby).. kasabot man ko ana kay dili lang man ikaw akong friend na naka-experience ana. Know what? About secrets, masultian man ko nino ba. You guys can trust me. Open and broad minded ayu ko ana. I can keep all your secrets.  Just trust me (and please guys, don’t treat me anymore as a baby na parang di maintindihan mga things. Cguro nga mas marami pa akong alam eh). Yowtch, thank you also for the help. Na-appreciate pud nako tanan. Swear!
                Sa inyong duha, im so lucky to have a friend like you guys… I wouldn’t trade our friendship for anything else in the world. You guys are my best buddies. My best friends and the most my SISTERS… AY SOWSS!!! Walay nagchange ana! Maybe the orig sis club ( Dinah, kech , habib, etc) started to change my bad attitudes pero kayo yung nagcontinue though nawala rin kayo tapos pumalit sina James they made me realize many things pero kayo yung laging nanjan… kayo rin talaga nilalapitan ko kasi kayo yung mas nakakakilala sa akin at nakakaintindi sa akin… yes I have my original bestfriends, pero honestly sa name lang siguro… kay mas nakaila pa mo kesa sa akoa… kamo ang nakabalo sa mga secrets nako.. kamo always nako gina duolan.. when I need them? Wala sila… kamo ang DABEST!! Thanksful kaayo ko nga naa mo.. kamo jud ako BFF…  basta sis jinx and sis ide… thanks you so muchhh and im so sorry sa tanan… lots of love!!

[naka post ni sa blogs nako]                                                                                   [I’ll make it up sa movie]


Always be your sister,
REGZ ^_^

No comments:

Post a Comment

Write your comment here... :)